Ett urklipp av mina resor sedan 2009

Jag är trött. Och jag har bloggat skitdåligt, jag vet. Först Mallis sen kaotiskt på jobbet och huuur trött som helst all övrig tid. Ska försöka skärpa mig.


Men vad händer i mitt liv just nu förutom jobbet som är i full gång? Nja, inte mycket.
-Jag håller på och bestämmer mig om en ny mobil (touch/smartphone, såklart!).
- Jag hade en grym valborgsmässoafton.
- Jag åker till Cypern om strax över en månad.
- Jag och älskling har brytit isen om framtiden och bestämt oss att det är dax att börja kolla på hus och gå på visningar och få koll på allt vad gällande hus-köp.
Och jag funderar i övrigt mycket på framtiden. Allt från Cypern och frammåt över sommaren. Semestrar. Bilar. Hårfärg. Ja, allt man kan tänka sig :D





Fick för mig att slänga in random bilder. Eller ja, dem är inte så random. Det är ett snabbt urval från mina senaste resor, i ordning. Sooo.... that's what I'm going to do! ;)





Kreta, Georgopolis, i början av september 2009



(Här emellan ska Egypten vara med. Hittar inte på mappen nu av någon anledning. Hade faktiskt dessutom glömt av den resan. Men var man sjuk mer än halva tiden så är det inte mycket man gjorde som var roligt och värt att lägga på minnet, ehe. ;) )
Bilden i headern är från Egypten, Hurghada, oktober-november 2009.








Mexico, Playacar, över påsken förra året, 2010.








Berlin, Väst berlin, 25-28 mars 2011.








Mallorca, Magaluf, över påsken (21-28 april) 2011.




MUUMS på alla resor! <3


Nu ska jag äta spanska kakor, Filipinos, och kolla på film med min älskling som "ropar" på mig att jag ska komma och mysa. :cool:  Godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0