"Friiiday friiiday, gotta get down on friiiday" - nanana!


Fredagsfiiika!!

Fyfasiken, jag bakade från 20:30 till 22:30 igår och det gick bara åt helvete hela tiden tyckte jag. :@ Kakbullarna (?) som är runt om på den högra tallriken glömde jag inne i ugnen. Hade stängt av ugnen men glömde ta ur dem. Så dem blev bruna istället för att vara typ "vita" som dem skulle vara. Och imorse fick jag smaka den andra mjuka kakan jag bakade först (Ljus kärleksmums hette det receptet) och det smakade ju fan ingenting. Men OJ Vad det gick åt! Ingen som är hungrig nu när det blev dags för lunch, haha ;)


Nu ska jag leva på Detox"vattnet" resten av dagen. Och typ chips ikväll. Kanske lite mat också. Fetto-fredag! Haha. (A)


Nej, nu ska jag återgå till jobbet. Ciao!




Förresten, om två veckor befinner jag mig på Cypern!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0