Ätardag - Jag sväller snart över.



Åååh, jag är määtt!

HAr varit proppmätt heeela dagen. Ändå har jag fortsatt tagit en kaka emellanåt, ;)  bara för att det stod på min plats (var ju jag som bjöd på fikat). Fast alla fikade typ hela dagen, så det liksom bara var en sån dag. Vi var typ tre-fyra stycken som små åt hela tiden, helt galet!. Mådde illa när jag gick ifrån jobbet efter fredagsmötet. Men det är okej! Haha.







Är trots det väldigt sugen på mat. :P Men om jag är hungrig på mat? Nä, det säger sig ju självt.. Men sugen är jag! Det är helg, då får man äta allt!


Usch, nej. Nu är det fasiken dags att gå och äta igen. ;)



( Och JA! JAg hade tråkigt och testade mina skills i paint, gick inte så bra.. ;P )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0