SUPER sköna trosor från Nelly.com

Skulle lagt in det här på jobbet, men juuust då började det ringa som tusan sen glömde jag helt av det. :( Men HÄR kommer inlägget iallafall, haha! ;)




Wonderland Lace Thong SEK 49, Wonderland - NELLY.COM
Alltså, jag måste bara säga att jag ääälskar dessa trosor!


Jag har ett par Victoria's secret som är ungefär som dessa. Och nästan preciis lika sköna. HUR bra är inte det? Dessa kostar ju liksom 49 kronor. GALET bra pris på så sköna trosor! Ska klicka hem fler så fort jag finner tiden.
Så fint med knallgula trosor också när man är brun! Så kände att jag måste ha flera super färgglada trosor. Mycket roligare att ha trosor då. :cool:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0