Sommarrenovering av vardagsrummet



Nu sitter jag äntligen i soffan med datan. Först fick jag tvinga mig upp ur sängen (vaa? JAG? en lördag?) och ta mig in i duschen för att sedan ha ett rullande schema med frukostätande, fixa till mig, borsta tänderna och gå ner på stan.


Har idag hunnit med:

Bli klippt
Handla massa saker på H&M till både mig och älskling (får se om han vill/kan ha det dock)
Handlat på Kicks
Handlat på Corner Shop
Handlat på Lindex
Fått lite lunch samt förtidigt morsdags-fika hos Mattes familj
och slutligen hunnit städa/fixa iordning här hemma. :D




Så här såg det ut tidigare iår.





Precis just nu ser det ut såhär!





...och såhär.



Och framför allt så ser det ut såhär!
ETT BORD OCH STOLAR! WOHO!








Hihi, jag är såå nöjd!! Vi var och köpte barbordet och stolarna i onsdags, sen ville jag till IKEA och kika lite när vi ändå var kvar i Västerås. Då lyckades vi ha världens tur och hitta ett bord som passade oss perfekt både för plånboken och för att få plats till soffan. GRYYYMT!

Det nya jag köpt till vardagsrummet är:
*   Barbord+stolar
*   Soffbord
*  Dem vita spets-gardinerna
*   De tre ljusen på bordet
*  De gröna kuddfodralen
 

Tänk att så lite kan göra så mycket! :) Hihi


Nej, nu ska jag rota igenom H&M-påsen ;) och byta om lite innan vi ska åka till Västerås och käka kinamat och gå på bio, Baksmällan 2.





Kommentarer
Postat av: Carro

jäklar vad snygg! :)

2011-05-28 @ 23:02:51
URL: http://carrowski.bloggerska.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0