Snart kommer det en hemleverans till mig



Ouups! Söndagströttig idag. Så har glömt bloogga. Tänkt göra det flera gånger, men var riiiktigt jäkla pömsig förut idag.

Har inte gjort speciellt mycket nytta idag. Tvättat lite har jag gjort iaf.

Nu har jag setat och diskuterat med lillsyrran om lugg. Jag ska klippa henne imorgon när jag åker hem och hälsar på mamma och syrran och SOVER hemma för första gången på länge. Syrran vill klippa lugg för första gången på evigheter, men jag är lite vrång över just den typen av lugg hon vill ha.... Så vi får se hur det blir. ;)


__________________________________________________________
Jag har världens bästa älskling också! Snart kommer en leverans till mig! Samt att vi blir av med vårt Xbox (som vi använde kanske 4 gånger i början när vi köpte det, och som annars bara varit en väldigt bra kompanjon till våra telefoner som behövts laddats då Xboxen har USB-uttag). UNDERBART! Ibland ska man ha bra jävla tur. Hihi. =)

Återkommer mer om det imorgon. Nu ska vi borsta tänderna och kolla på Bigbrother (repris från veckan). Godnaaatt!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0