En livsviktig förändring



Sådärja! Nu börjar det "nya" livet. Eller, uppgradering av livet.

Jag har införskaffat måttband, tagit "före"-bilder som jag hoppas kan vara med och visa att det blivit någon skillnad om någon månad.
Har även varit på gymmet i strax över en timme och varit svettig. 15 minuter uppvärmning på löpbandet. Varav 10 minuter löpning av det i lätt uppförsbacke. Sen blev det lite benövningar, lite arm, lite lätt mage (tar jag i för mycket nu i början får jag sådan grymt äcklig och hemsk träningsvärk så man fan inte kan röra sig, så jag tar det i lagom fart istället) sen gick jag ner och skulle bara köra typ 5 minuter på löpbandet, men blev 16 minuter. Ca. 112 kcal på första löpningen och 104 kcal på sista. Känns lagom för en lördags-gymning tycker jag allt! :)

Nu har jag fuktat håret, sprayat i lite blondspray, tagit på en ansiktsmask och nu ska jag hoppa in i duschen.

Hörs senare guys!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0