Detoxkur startar om 3...2...1........



NU mina vänner, nu ska ni få höra!

Efter mycket strul med ett paket från Shopping4net :S så fick jag äntligen hem det, och kör därför IDAG igång med en rening av kroppen från slaggprodukter, gifter och annat spännande som finns inom mig.

Jag tänkte försöka berätta för er hur det går samt om jag känner någon effekt utav det.

_____________________________________________________

Jag startar på 67 kilo och väldigt trött om kvällarna, men har nu på slutet (senaste veckan) även varit väldigt trött mitt på dagarna samt morgontrött, vilket jag så gott som aaaldrig brukar vara! :O

Efter att ha druckit 1/3 av dagens intag (dvs 0,5 liter av vatten+detox-blandningen) så har jag funderat på om detta redan fått mig att behöva gå på toa? Eller är det bara "naturen" som talat? Det återstår och se om det är så den här kuren vill visa att den fungerar eller om den kommer arbeta i tystnad. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0