Detox: I'm still going strong



Helloo my friends!

Skulle bloggat igårkväll igen tänkte jag, men vi åkte direkt efter jobbet, jag och Matte, och kollade på bord och sen åkte vi iväg till nya IKEA på Erikslund. :)    Sen åkte vi några varv runt i stan och letade efter parkeringsplats för att få käka på kinan, men slutade med en sallad nere på Kajen istället, där vi knappt heller fick plats. Aldrig varit sådant vardags-kaos en onsdag! (Om det inte var som igår, löning...)

_________________________



Detoxkuren går bra också! "Magen" MÅSTE ha kommit igång av det igår, kan inte vara något annat.. och jag höll på och spy av första klunkarna igår, idag har jag druckit det som om det vore is-te! :D Så det är skönt, oskönt om man skulle gå i nästan 3 veckor och tycka det är pest och pina. Så jag tycker det går bra! Måste väga mig snart också, gjorde aldrig det i förrgår innan jag började så jag hade stenkoll på vad jag väger egentligen (exakt vikt). Man vill ju ha koll liksom! ;)

_______________________________


Förövrigt är det 2 veckor tills min älskade vän Madeleine kommer och sover hos oss igen, för att på fredag om 2 veckor åker vi till Cypeeeern! :D Och askmolnet utgör (som det ser ut nu iaf) INGA som helst hot, AWESOOOME! :cool: 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0