Dag 5 - Uppgradering pågår, och det kostar!


Ny dag nya tag!

Eller... va? Det är ju söndag! Då tycker jag man får vila lite och mysa. Speciellt när det är grått grått grått ute.
MEN, jag har setat hela morgonen/förmiddagen och kollat recept, sparat recept och försökt bestämma vad jag ska äta i veckan. Men för min del spelar det nästan ingen roll vad jag äter nu för tiden. Så länge jag håller mig borta från chips och kakor och dylikt. Har alldeles för lätt att få i mig sånt. ;)

Förr åt jag säkert runt 3000+ kalorier om dagen, men det var då det. När man fortfarande var "barn" och inte lade på sig något. Nu har det ändrats, mycket angenämnt måste jag säga! Eller nej. :(

Jag äter i alla fall mycket mindre nu! UTAN "preparat". Bara är så, oftast inte så sugen på mat efter några tuggor. Men det är bra. Jag äter dock typ dygnet runt istället. Vindruvor har det blivit massor av (inte nyttigaste frukten, men jag äter inte ens en halv låda under jobbdagarna) och lite bananer. Så jag borde nå mitt mål ganska snart. Sakta men säkert.

Men det viktigaste för mig överlag är att jag ska bli att må bra, bli piggare och bli gladare! :)



Det här ska jag göra ikväll!


Nu ska jag klä på mig och åka och veckohandla. Yey! Bye bye money. :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0