Aska och 10 miljoner strandade människor-all over again?

Godmorgon världen!

Jag är fortfarande lite pömsig, så jag tänkte bara berätta att jag inte gått under, precis som resten av världen.

Jag kollar på ett gammalt barnprogram som dom visar på 5an just nu. Ett engelskt. Lite roligt faktiskt!

Sen tänkte jag ju försöka ta mig ut och njuta lite av denna soliga söndag (dock blåsiga också..) så vi får se hur det blir. Grabbarna bus har tagit crossar och fyrhjulingar och åkt till Hallstagropen för att åka lite. Vet inte riktigt vart det är, men tänkte väl kanske ta mig ut dit och kika lite en stund sen.



Har ni förresten sett att det är ett askmoln från en vulkan på Island på gång igen? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13062295.ab SHIT! Hoppas den ger sig snabbt. Mamma och familjen är i Turkiet, jag vill gärna att dom kan komma hem på lördag som dom ska. Samt att jag och ligan kan åka till Cypern den 10onde juni sen.. Håller tummarna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0