Städerska och frisör



Tjululu!

Jag ligger och slackar i soffan. Varit långweekend, men nu börjar helgen på riktigt! Längtar hem min M nu faktiskt. Ska bli skönt med helg. Speciellt nästa helg. Då har man fått pengar och drar iväg på en riktig weekend till Berlin. GRYMT!

Syrran kom på besök innan lunch där. Så pillade vi med lite hår och grejer, tog en bra jävla tid. Sen tog vi en lunch på stan, som hon bjöd på. Härligt! ;)

Så imorse städade jag (glömde säga det, men så är det faktiskt!) och gjorde fint i bokhyllan i hallen som har varit kaos. Och lekt frisör. Nu ska jag nog leka städerska igen och tvätta kläder. Fast jag förstår inte varför man säger så egentligen? Det enda man gör är att sortera kläder, slänga in det i maskinen och sätta på den?! Men det är duktigt ändå! :D



Senare ikväll blir det nog en Rhodos-middag och slack med vänner. Fiiint!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0