Sitter hos tandläkaren...

I NORBERG av alla ställen. Var många år sen jag var här sist. Och inte är det jag som blir behandlad nu heller. Är här med mamma. Först tog vi en sväng till Avesta och letade på nya jeans till henne. Och jag hittade såklart massor som jag vill ha på H&M..... Förbaskat.. Dem har fått in vår-kollektionen nu! Tokigt fräscha kläder! Jag köpte dock bara ett litet fynd. Jag betalade en tia och charmade åt mig två tjugor från mamma. ;) Billigt och bra! Nu blir det inte några kläder på länge. Eventuellt något från Berlin, men har bantat ner den budgeten... Usch. Fint att vara mellan två jobb (ser mig inte riktigt som arbetslös...), då blir det så! Nu är mamma snart klar, hoppas jag. Då tar vi oss vidare till systeryster, när vi endå är här! Fika lite. Hihi. Sen ikväll blir det gym för hela slanten. Och imorgon tror jag. Och så kanske jag tar en sväng på fredag förmiddag innan vi åker. Så man kan gotta sig under helgen med gott samvete! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0