Mitt nya liv börjar nu, på riktigt!


Godmorgon!

Idag har jag en grej på schemat. Har lite på gång, skönt! Med tanke på att man slutat på det andra jobbet för att inte bli fast på ett ställe man inte trivs på, av flera olika orsaker. Så nu när jag har lite idéer och inbokade möten osv, så är det riktigt roligt! Man ska inte nöja sig för lite...

Blir en skön vecka som jag sen avslutar med en weekend. Då börjar året, känns det som. Då börjar livet! Resa och uppleva är bannemig livet! Sen ser vi fram emot en fullspäckad vår med projekt och event och fester och grillningar och så vidare. Grymt!

____________________________________________________

Har varit vaken sedan 7 och åt frukost för länge sen, nu ska jag äta lite vindruvor och dricka lite vatten som ett litet mellanmål. Mitt nya liv börjar nu, på riktigt!

Just det, ska börja mitt nya liv på riktigt och göra en excel fil med mina mål osv..  Började igår, men var inte så lätt som jag trodde! (Attans, jag som ska vara duktig på det här..?!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0