Kvällen till ära


Helluuu i stugan!

Har nu lyckats göra lite nytta, segat en hel del samt deltagit i ett relevant möte där jag hade obligatorisk närvaro och vissa beslut togs. Kul! Jätte härligt faktiskt!

Men nu är det segt igen, så nu längtar jag hem lite. Dagen till ära tänkte jag nog göra billig mat efter en veckas "lyx" middagar. Vi grillade t.ex igår och åt glass med kola/chokladsås och strössel till efterätt. Så idag blir det pannkakor och sen tar jag mig till gymmet och solariumet. Ohyeees!




Nej, nu ska jag plocka ihop. Ska försöka ha bloggen i huvudet och kameran i handen och bli duktigare på att blogga. Med bilder dessutom! (Har satt ögonen på en kamera jag satsar på att köpa till hösten, då jäää*lar!)


Ja, vi hörs laters!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0