Inköp eller investering? Eller kanske båda?!

Helluuu my dear friends!

Sitter och myser under mysfilten i soffan med en kvällsmacka och lite yoghurt.
Kom nyligen hem från en sväng på stan med mamsen och en sväng på affär'n.

...och jag råkade göra ett litet inköp... eller en liten investering skulle jag vilja säga. (!)


Mitt inköp blev från Nikita hair, där jag var för en vecka sen och kliiippte miiig! (Vilket var välbehövligt och underbart...)



En tub med mjukgörande värmeskydd från Matrix, 169 kr. Heeelt överkomligt tyckte jag! För att vara lite tom på pengar just nu..




En olja från Kérastase. Guldkornet!
Detta märke är rätt dyrt för min smak, men förhoppningsvis helt klart worth it!


...Anledning till att jag gjorde detta inköp och tycker det är en investering är för att jag rätt snabbt insåg att det inte bara var klippningen som gjorde att jag gick därifrån med ett smile, det var produkterna hon hade i mitt hår när hon fixade det! Så jag var bara heeelt enkelt tvungen. Dock tog jag en billigare variant på värmeskydds-krämen. Skulle egentligen vart från Kérastase det också... någon annan gång! =)



En annan investering gjordes igår, vår lilla älskade dammsugare. Nyaste tillskottet i familjen, iRobot! <3




Nu ska jag äta upp min macka innan den torkar, haha. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0