Hemkomst efter Berlin-weekend

Heeeej bloooggeen!

Jag sitter nu nyduschad i soffan och myser lite. Fasiken vad skönt att vara hemma. Även om Berlin var gryyymt och jag redan bestämt att jag ska tillbaka, så är två intensiva dagar med att vara på språng från 9-23/24 varje dag väldigt energikrävande. Så nu har jag fått träning så det heter duga.


Kommer en bildbomb senare, när jag orkar. Nu är det lite planering jag måste göra, fullt upp. Massor att stå i. Och så vidare... MEN jag KOMMER slänga in bilder, I promise you that!



Nu ska jag dock torka håret och klä på mig igen innan älskling kommer hem och vi har myskväll med matlagning och Big Brother. Schüüüss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0