Chili Burn, funkar det?


Den omtalade äggmackan



Till det skippade jag juicen och tog ett glas vatten och 2st Chili Burn tabletter.


Jag satt och läste om örter och tabletter och sånt igår, och kom fram till att Chili Burn är nog något jag behöver och sprang och impuls-köpte det på lunchen.
Det ska sätta igång ämnesomsättningen och det kan tydligen vara nyckeln till varför man är väldigt frussen och trött av sig. Och det är precis vad jag är jämt och ständigt. Så nu lessnade jag och vill göra något åt det! Samt att det kanske kan få min kropp att hålla en bra vikt... Okej, det är mest bara för vikten. Men ett plus med att inte vara trött och frussen.


Äh, Jag håller i alla fall tummarna på att det funkar.



Nu ska jag äta upp sista godisbitarna, kolla på Gilmore Girls sen ska jag ta vår älskade BMW ut i friska luften och grilla korv och elda hela dagen. SKöNT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0