Bildbomb: 6 mars 2011 och godnatthälsning


Jag städade igår. Eller, både jag och älskling var duktiga. Och jag fyllde den här påsen...




...jag fyllde den med lööööv!



Tyckte blomman blev så fin då, när jag plockat bort allt dött som bara hängde.



Firade min städning med lite "bananasplit". Eller så var det bara mellanfika. För vi städade bannemig hela j*vla kvällen!



Mamma kom även förbi med ett litet paket. Hihi. Kunde inte låta bli att beställa lite extra när jag hade gratis frakt igen! :D haha. Dock har syrran beställt med mig, så hon har hälften av det.



Myspys vår-väder!


Sen lagade vi myspys-middag och kollade lite på Bigbrother och solsidan och mös. För idag, måndag, lämnade han mig för STHLM och kurs i en vecka.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0