Äta upp sig innan man bantar?


Daaamn, I look pissed!



Datapata och barnprogram. Det är så man ska starta en lördagmorgon!


Uppe med tuppen. Drog med mig älskling i "fallet" också, myste lite på morgonkvisten och drog på ett missat avsnitt av Bigbrother. Nu har han åkt och jag har ätit nog med godis innan frukosten. Så nu blir det en liten tallrik yoghurt, en äggmacka och ett glas juice på det.
(Har ni dock tänkt på hur konstigt juice smakar efter man ätit ägg/kaviar? As äckligt :P )
 
Jag får passa på att äta innan "bantnings"-veckan kommer till oss med början imorgon redan, tror jag. (Med gymmet i alla fall)

Har ni några tips på bra mat? Billigt och så nyttigt som möjligt (kalorisnålt och näringsrikt?!).

Jag är rädd att jag kommer tycka allt är äckligt.... får hoppas jag kan hitta något som både är nyttigt och gott! Eller åtminstone lära mig. Helst så snabbt som möjligt.



Nehe, ta mig upp ur slack-mode i soffan och göra mig den där omtalade frukosten då kanske?!

I'll be back!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0