Varför är himlen grå?



Varför är himlen grå här i Sala? Det är inte okej! Jag skulle ju åka och sola. Ser ut som att jag får vänta ett tag med det...  Håller tummarna på att det spricker upp snart dock!


Igår kväll så drog vi och käkade efter några timmars meckande i garaget (eller.. för "M" iallafall) hem och fixade oss lite snabbt. Sen promenixade vi ner till Liljas och käkade där. Pizza! OMG! Var tusen år sen jag åt det. Och det var fortfarande ingen favvo... alls faktiskt. Men det var okej. Sommar har det blivit också! En miljon flygfän och myror och myggor och äckelsaker bland oss när vi satt ute. Eller okej, så farligt var det inte. Men hatar myggor och småflugor/knott. Det får det att klia överallt fast jag inte ens fått något bett än. Haha.

Efter det gick vi hem till oss och drack lite tillsammans med dessa vänner som vi åt med. Var väl 8 st tror jag. Det var iallafall supertrevligt! Gick ut på Lindströms vid halv tio (fast dem stänger 22 egentligen) och blev kvar till strax efter 23. Blev mycket folk där mot slutet! Härligt att se att Sala lever emellan åt. ;)


Nu ska jag slacka lite och kolla på TV medan jag håller tummarna på att jag snart ser klarblå himmel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0