Tandlös. Eller tandfast?



*Ptju* , vilken hektisk "framochtillbaka" dag igår. Flängde fram och tillbaka i bussar och bilar hela dagen tycker jag.

Två tandläkarbesök och betala 600 spänn för att få veta att man måste komma tillbaka och laga ett hål och betala ännumer pengar till de rika sen... YEY!

Men lite nöjd är jag iallafall, har ju fått ta bort tandställningen på överkäken! :D WOHO! Det var slemmigt, men SKÖNT! Nu ska jag bara skölja med fluor en massa (tycker tandläkaren iallafall) i en månad minst innan jag gör en tandblekning... Det sög ju... men vi får se om jag följer deras råd eller går och bleker tänderna ändå. Dem är inte så jätte gula/fläckiga enligt Matte, och imorse tyckte inte jag det heller, så jag kanske klarar mig... Vi får se. ;)



Bild från i midsommar förra året  ( Enda bilden jag lagt in på bloggen tidigare som jag log på, har inte så mycket med inlägget att göra annat än tänderna.. :P ) 


Men då vet ni iallafall varför det inte blev något bloggande. Hann ju inte ens åka till jobbet ens på eftermiddagen då det blev gå till folktandvården och fick en sista minuten tid, någon hade precis avbokat sin tid. Jag har skjutit upp min tid sen i februari, och tänkte skjuta upp den ännu mer... så det är väl egentligen bra att jag gick dit och får laga hålet innan det går för långt och man måste ta bort tanden sen eller betala massor för att man måste laga hela tanden, inte bara fylla igen ett hål.

Såå.. over all så är jag väl happy I guess! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0