Nytt och fräscht



NU har jag datan tillbaka!
:D
Ny och fräsch är den också. Har hållt på i flera veckor att till och från lagt över bilder från runt om på hela datan på servern inför denna ominstallation. Som jag förövrigt trodde skulle ta kanske... minst 1 timme, haha. Men tog väl bara 20 min, vek lite tvätt och donade sen var det helt plötsligt klart! Windows 7 ftw!

Varit en riktig lateftermiddag i övrigt. SKulle städa, men vi åkte förbi hos Egg direkt efter jobbet och kolla på hans altan-bygge, vilket är GRYMT stiligt! Blir kalas att sitta och käka och dricka på. ;) Där blev vi i alla fall kvar säkert en halvtimme-timme och snackade skit.

Han hade käkat kebab som stod framme ute på bordet, gissa vad vi gjorde då?


..Vi åkte hem och parkerade bilen i garaget, gick till närmaste pizzeria och beställde en kebabpizza att dela på! :rolleyes:

Bjuder för en gångs skull på en bild på min älskade partner som ser lite bitter ut, men lovar att han inte var det! Satt och lutad med båda armarna mot räcket och kollade på bilar som åkte förbi hela tiden, som ett barn! Haha, så söt :P


Nu ska jag kika lite på CSI sen bädda rent sängen och krypa till kojs (?!).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0