Midsommaraftons-update

HAALLÅÅÅ DÄÄÄR! *Glatt på göterborska* :cool:

Jag har en trevlig dagenefter-huvudvärk. Men annars är jag inte bakis för fem öre skulle jag tro. Midsommarfirande igår hemma hos Janne med sjukt mycket folk. Mycket folk jag ofta umgås med, folk jag vill umgås ofta med, folk jag vill lära känna och en hel del folk jag absolut inte ville se där ikväll och hoppas jag slipper se på samma fest igen.



Over all så var det treeevligt! :D Jag är nöjd över mitt alkoholintag som jag behöll på väldigt lagom nivå. Eller väldigt låg faktiskt. Dock tänkte jag inte så långt på slutet där och drack upp min sista grogg helt nästan fast vi gått ifrån festen. Kom på det efter ett tag när jag försökte dricka upp skiten, och hällde ut det i diket istället! Klokt Carro! Dock lite för sent.. Och så hade jag velat intagit åtminstone några glas vatten, hade nog motverkat huvudvärken jag har (som inte är i nääärheten av vad den var för 4 timmar sen när jag vaknade första gången, då trodde jag att hjärnan höll på att explodera!)


Nu ska jag bannemig äta frukost som jag såg till att fixa igår innan det var försent. Älska frukost! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0