Live from Ayia Napa


Hellooo!
Sitter pa ett internetcafe i Ayia napa och dodar lite tid innan middag. Imorgon aker vi hem vilket ar somvanligt bade skont som fan och trakigt som fan. Jag ar forkyld (och typ alla andra jag akte hit med). Men det funkar det med... Transferbussen gar inte forrens 20:40 lokal tid imorgon, sa vi far en hel dag aven imorrn. Den ska spenderas precis som idag - pa stranden! Maste ju hinna bli atminstone LIIITE brun forsjutton!

Kollade upp banken och kontot lite, ligger huuur bra till som helst.
Sa ska ta ut och kopa mer roligt. Hihi :D

Den har gangen har det inte alls tagits mycket kort (tror jag, inte fran mig iallafall) sa ska verkligen forsoka lagga upp liiite atminstone, sa ni far koll pa vad jag har gjort. Har inte alls druckit sa mycket som jag trodde, kan iufs ha o gora med forkylningen, man har vall varit hangig och seg. Men nagra visits pa Grabbarna Grus och Bedrock samt en svang pa Blue moon bar och Nightmare igar. Och River Reagge forsta kvallen. Nu ska vi ta oss till Sapporo pa lite "fin middag", har bara nagon minut kvar nu. Saa, vi hors nar jag kommit hem pa lordag eller sa fort jag hittar tiden!

Puss och kram pa alla dar hemma, vanner och familj! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0