Jack Sparrow, en riktig godbit!

Kollar just nu på Pirates of the Carribean 3, men slumrade till hela tiden, så startade datan igen och skriver lite. :)



En liten bildupdate ( kääss bild taget på jobbet med mobilen innan hemgång ) från en åtminstone liiiite solbrunare Carro,
 med nyinköpt klocka ( love it! ) och med en färg på naglarna som jag tycker mycket om!




Skulle ta kort innan jag började äta, men hann inte bara tänka det.. ;)
3 små rätter från Bangkok spicy, muumsigt! Sådär "riktiga" vårrullar var det lääänge sen jag åt.

NEJ, nu håller William Turner på att dö i filmen, han som är nygift och allt... tur att Jack Sparrow fortfarande är min favorit, haha. Dock skulle jag iiiiinte tacka nej till Mr Turner.. uj uj uj. Hotties!! ;)

Nej, godnatt säger jag nu. Annars skriver jag snart i sömnen. Och det verkar inte riktigt safe. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0