Hemma från Cypern 24 vakna timmar senare


HEMMA!

Och jag har sovit 4 timmar i våran egna säng sen vi kom hem runt halv 7 imorse. Planet skulle gå 23:35, gick ungefär 00:40 (lokal tid, vilket är +1 timme) och vi landade strax innan 4 svensk tid. Väskorna blev såklart också fördröjda, så vi var väl vid bilarna på parkeringen vid 5. Stannade i Gränby för lite korv på Statoil på vägen också. Alltid ett måste med korv vid hemkomst!

Lyckades sova kanske 1-1½ hela timmar på planet, samt slumrade till på flygplatsen i Larnaka en stund. Så jag ska nog klara mig igenom dagen nu, men inte mycket mer än så. Schleeeten och förkyld! Vi är väl kanske 6 av 8 som är förkylda. 3-4 av oss riktigt krassliga, haha. Så kul när vi gick in på statoil och alla hostar, snörvlar, harklar sig och har sig. Fräscha gänget AB!


Nej nu ska jag plocka ihop lite i vardagsrummet som är kaos, sen ta en DUUUSCH! WOHO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0