Fula shorts från H&M


Fifan vad cool jag tror att jag är ibland!
 Men jag måste ju säga att jag tycker om mina glaasses som är från New Yorker.

Sprang iväg till Coop medan kyckling stod i ugnen. Var gaaalet varmt! Så nu har jag sprungit runt hemma halvnaken och stökat omkring. Vikt tvätt och lagt undan kläder till Mattes packning, hängt tvätt, packat lite i min resväska, stökat omkring i garderoben som jag stökade ner totalt innan jag gick och handlade. Hittade på lite gammla påsar, båda en påse från Mexico som jag såklart var tvungen och spara + papper och grejer från den resan. Sen hittade jag även denna:


En påse från Egypten!
Skönt att man varit lite här och där, känns riktigt bra! Och så ska jag snart utomlands igen, hihi. ;)





Innan avfärd (som tydligen blir på eftermiddagen, inte på natten/morgonen som vi fick brev hem om. :S ) så ska jag ta med mig min underbara tjej Madde och gå ner på stan för att byta in dem här fula shortsen till något roligare. Har ni förslag på något roligt som ni tycker jag ska köpa? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0