Få ansiktet avbitet av en dobermann...



Säger bara USCH!

Vissa minnen önskade man var borta. Men idag när en liten kissekatt (eller ganska stor) som jag trodde jag kände helt plötsligt attackerade min hand/arm med värdens gap och alla klor. Det fick mig att direkt tänka på senast jag höll på att bli biten, vilket var av en hund. En dobermann. Den var minst sagt galen och höll på och få tag på ansiktet. Hoppade upp och hann nocka mig (dvs jag fick en käftsmäll och ont i tänderna som slog ihop) men inte få tag på något mellan sina sylvassa tänder. Denna hund avlivades senare pga just galenskaperna och ett slagsmål med en hund har jag för mig. Eller om han bet ihjäl en mindre hund. Något hände och hunden avlivades iaf senare. Men denna lilla kattrackare... att hon kunde ställa till med tårar hos mig. Det trodde jag inte!

Pinsamt värre. Trodde jag var liiite hårdare än så. Hände ju inget! Var inte farligt alls, hon hann bara riva mig super lite och få in en klo lite grann, men hann inte bita mig. Men ja.. paniken kröp på väldigt snabbt ändå. Har såååån respekt för djur o deras tänder och klor.. usch usch usch.


Nu ska jag ta det lugnt och äta upp mitt godis och popcorn från igår sen väntar grillning senare idag. Så dagen kan bara bli bättre nu. Hoppas jag får åka ut till mamma och syster och fika sen också. Om dom inte kommer hem försent från Grönan..



Kommentarer
Postat av: Lovisa Bolund

Goddag! vad kul din blogg verkar. kommer med all säkerhet läsa dina inlägg igen. =) Ha en trevlig dag :)

2011-06-29 @ 11:18:08
URL: http://jade.se/paketresor
Postat av: Lindblå

Hej! Vad kul att du tycker det, tack! Du är så välkommen tillbaka!



Tack detsamma. Ha det gott! :)

2011-06-29 @ 13:49:34
URL: http://lindblaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0