En blick bakåt

Sitter och lägger över bilder och dylikt från datan till en server så jag kan installera om skiten så den blir användbar igen.

Jag fann då en mycket härlig bild som jag blir galet glad av! En hektiskt och dryg lunch som jag jobbade på Akropolis i Sala, så hände något märkligt. Jag var tvungen att fundera och smygtitta länge innan jag sen tog mod till mig att fråga om han var den jag trodde, haha. Höll sedan stenkoll på när dom ätit klart ( dock var inte Filip med ) så jag kunde fråga om jag fick ta ett kort med honom innan dom gick.




Man bara måste älska Filip Hammar & Fredrik Wikingsson. Stört sköna grabbar! Har dock kvar att bocka av en träff med Filip..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0