Du har vunnit budgivningen!



Woho! Impulsbjöd på den i lördags kväll via mobilen. Igår hade jag tydligen vunnit den! Bara att betala och se glad ut. Den blir nog kalas till nya kameran, då kan jag börja ta egopics med den ;)

Idag blev det ingen update med bild från mobilen tagen på jobbet, som blivit lite av en vana. Har varit sjuukt trött, eller va imorse, och inte varit på humör. Varit väldigt nollställd idag. Helt neutral. Så det får bli såhär idag.

Imorgon kväll ska jag träffa mamma igen (var dit och "fikade" med mamma och lil'sis igårkväll), på onsdag ska jag åka ut dit och träffa dem+bror min igen och på torsdag kväll kommer mamma igen (min lillasyster har fotboll i Salaområdet, så mamma åker in och träffar mig istället för att få tiden att gå istället för att sitta och glo i 2 timmar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0