"Åååh-eeh-ååh!"



OUPS! Jobbade hårt igår, glömde av att slänga upp inlägget jag förberett för med bilder och allt! :O

Jag tog en classic påjobbetsåhärserjagutidag-bild men såg så trött och sliten ut (osminkad kallas det?) så blev en på min fina fläta jag gjorde när jag tröttnade på håret. Blev förvånad hur bra den såg ut att vara. Kändes som jag flätade helt snett och fel. Men TA-DA! Så duktig! ;)







Med mitt menshumöroch för att tröstäta lite över att man är hemma själv utan älskling i veckan - så ville jag köpa något att äta på på eftermiddagen. Såg den här burken och tänkte att nu är det heelt right time att testa den. And I liked it! MUMMA! Och såå små och söta. Skulle kunna äta en hel burk på loppet inom en´.. timme iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0