Ett starkt ord, en stark kvinna





Bilder från i lördags kväll.

Fick både en egoboost av kvällen och en smäll på käften. Inte ordagrannt talat. Men att någon hoppar fram till dig och småskriker "ÄR DU GRAAVIIID ELLEER?" och sen börjar asgarva? Både en kille och en tjej. Vilken rolig humor må jag säga. Eller varför gjorde dem så? Lever dem i en värld där alla över size zero måste vara gravida eller är asfeta?



( Detta inlägg låg i utkast såg jag nu. Tänkte då: Varför inte? Jag publicerar det.. Fortsätter dock inte skriva på det, för vill inte förstöra det jag skrev. Har inte den seriösa och småbitterheten i mig nu. Så låter det vara som det blev ur stundens hetta.. Skulle säkert komma någon bra stans med detta, men var väl tvungen att jobba istället.. :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0