Slö slöare slöast?

God morgon världen!



Ligger fortfarande i sängen efter att varit vaken till och från sedan halv 7 imorse. Ja här får man ingen vila. Min livspartner har ett jobb att sköta idag. Så han fick vackert bara kliva upp och ta sig dit imorse. Gissar dock på att det är rätt lugnt för honom idag.
Lugnt för mig också. Lugnast! Igår låg jag i sängen nästan totalt verkligen heeeela dagen. Idag ska jag i alla fall ta mig en liten promenad och gå till affären sen för att handla. Ja, det brukar man göra på affären. Men jag ska handla en speciell sak. Håller tummarna på att det blir åtminstone LITE som jag hoppas på..

Ja, ni får se sen. Hihi. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0