JAG ÄGER EN SOFFA! Ni anar inte hur trött ...

2011-01-12_19_03 (MMS)

JAG ÄGER EN SOFFA! Ni anar inte hur trött man är på sängen efter tre veckor i den.. Är glad att vi inte bor i en etta, man är ju så gryymt instängd! Jag skulle hjälpt till att fixa det sista (eller ja, lite av det sista) men jag är så grymt sliten, vet inte vart det kom ifrån. Helt oväntat och ovälkommet. Men jag har en underbar pojkvän som bara låter mig vila. Om han verkligen inte måste ha hjälp. Bäst! Men nu måste jag föna torrt håret innan jag lägger mig. Man vill ju inte få håret att ruttna. I onödan alltså. :) Godnatt på er! Jag återkommer med typiska Caroline-funderingar och tankar as soon as I can. And remember.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0