It's going forward, but it isn't going fast

Hallluu där,

Som ni vet fixar vi lite hemma, så det är kaos och varit fullt upp. Fixandet/renoveringen av vardagsrummet går frammåt, men det har gått otroligt sakta. Nu är dock alla väggar klara. Golvet har börjat lagts av M nu. Han är så duktig så!
Så snart är det fint här hemma! Dock är de enda möblerna vi har: en tv-bänk och en TV... Men en soffa är nog till 99,9% säker bestämd. Så ska ringa och kolla om man kan "boka" den. Sen ska den krånglas hem också. På det är det sen lite småsaker som ska fixas, som blir fixat när pengarna rullar in igen.

Nu är det så också att vi ska försöka ta oss till staterna, Florida, också. Så vi har fullt sjå att försöka få ihop allting, haha.
MEN, det kommer gå. Jag är helt säker!




Nu tänkte jag faktiskt ta mig lite fika eller choklad eller något. Det knackas i vardagsrummet och jag ligger nerkrupen i sängen med min underbara rosa morgonrock och mina rosa fluffiga tofflor, hihi!

Ha en dunder mysig dag, det ska jag försöka ha. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0