Frukost i det tysta


Godmorgon darlings!

Kom precis på att jag inte bloggat något under helgen (sen i fredags kväll). KATASTROF!
Men nej, här kommer en snabb - och lång - punktlista från lördag och frammåt..:


                                           


- Efterfest till klockan 4
- Somna halv 5
- Vakna 07:40... Huvudvärk!!
- Kunde inte riktigt somna om efter det.
- Gick upp och gick på toa/hämta vatten.
- Gjorde det några gånger efter varann och insåg tillsist att: FAN! Jag är fortfarande onykter!
- Insåg - I TID! - att det var klockan 10 bussen skulle gå. Inte 11, som jag ställt klockan på mobilen till.
- Packade ihop och gick och fick i mig lite yoghurt, jag som trodde frukosten hade stängt. TUR!
- Hoppade på bussen. Helt slut.
- Mådde faktiskt hyffsat på bussen. Gick riktigt bra.
- Kom till stationen, köpte direkt en cola och drog i mig två alvedon.
- Gick runt en stund innan jag insåg att jag var på busstationen.
- Tog mig till centralstationen.
- Gick runt tusen varv innan jag hittade SJs resebutik.
- Ombokade min biljett.
- Slog mig ner och talade med min man i telefon en stund.
- Sedan var det faktiskt dax att gå till tåget rätt tidigt.
- Där fick jag mig en tupplur på ca. en timme.
- Hämtad av älskling. Ner på stan. In på H&M och lämna tillbaka två tröjor.
- Köpte fika.
- Hem och lämnade fikat och mina grejer.
- Tog en promenad till älsklings mormor som bjöd på mat till oss och hans föräldrar.
- Sen tog vi oss alla tillbaka till oss där vi fikade fikat.
- Anledningen var dock för att dem ville kolla på vårt nyrenoverade vardagsrum. Fick bra betyg!
- Sen åkte vi till Kim och kollade på deras hus och snackade skit ett tag.
- Sen åkte vi hem och vilade en kortis innan det var dax o ta sig ner till mat på Rhodos med friends.
- Lite bus i vattentornsbacken.
- Sen ville jag faktiskt hem. Där "kollade" vi på film. Jag sov!


                              


- Söndag tog jag mig en tur till mamsen och syrran. Myspys! Fick med massa braigt hem, som vanligt! LOVE IT! Mamma är bäst!
- Sen tog vi oss till Västerås för en dubbeldejt på donken.
- Tillbaka hem och köpte med oss stuff för att göra bananasplit.
- Gjorde bananasplit.
- Blev illamående.
- Dom åkte hem och vi kröp ner i sängen framför TVn.
- Vi somnade.


- NU är det måndag och jag äter frukost! :D



Detta har tagit mig ungefär 10 min att skriva, nu MÅSTE jag skynda mig. Suck.. jag som gick upp värsta tidigt och hade enormt mycket tid på mig :(

Äh, ha en bra dag you guys! Vi hörs - I promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0