En sväng om på H&M's nertrampade golv


Jo men visst.
Gick ner och umgicks en snabbis med min härliga lillasyster. Hann därmed även träffa mamsen mega snabbt. Även min låtsas pappa.



Denna tröja - fast tvärtom - köpte jag. ('ehe) Nu ska jag bara se om den passar också.


Blev bara inköp på H&M (och ännu en sniffning på Kicks. MÅSTE ju köpa en ny parfym, men kaaan bara inte bestämma mig?!), skulle ta en tur på banken också. Men dem hade stängt. Så går det när man inte har koll! Men vet ni vad? Det gör inget. Gillar inte banker endå. Så är nästan bara glad att jag inte hann dit. Då får M göra det istället. Trots allt hans konto pengarna ska in på.
                Jag har ju beställt en soffa som blir hemlevererad på tisdag kväll, lovely! Så den måste betalas. Sen börjar det äääntligen likna något här hemma. När soffan väl kommer så har vi ett användbart vardagsrum igen. VÄL värt pengarna.

Nu ska jag göra det där, som jag skulle göra. Som jag skulle köpa. Som jag har köpt. Så får vi se vad det blir av det.

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0