Norbergs-trip och kaloriångest.

ChaaaChaaa bloggen!
Jo men visst, som vanligt har jag varit lite sådär kass på att uppdatera. Igår var jag faktiskt i Norberg hela dagen. Från att jag vaknade åt jag frukost och sminkade mig, blev helt enkelt inte en minut över för att blogga. Sen kom jag hem vid 21 och då mös jag ikapp med älsklingen som var i Värmland på svenska rallyt hela dagen. Han åkte liksom kvart över 3 igår morse. Eller natt... Jag tänkte nästan ta upp mobilen och blogga då. Det var ju helt galet! Sen somnade ju såklart inte jag förrens minst en timme efter han hade åkt. USCH!

Men idag sov jag lika lite trots att han var hemma, förjävligt. Säkert förkylning på gång. Men det går inte an! Gymmet har man ju kommit igång med lite halvt sådär (blivit en dålig vecka den här veeckan dock, och det ska tas igen!!), börjat tänka på vad jag äter också. Åt inget bröd förrens på fredagen till frukost. Åt fruktsallad första dagarna, men var så förbannat hungrig så var tvungen att göra något åt det. Kanske skulle köpa sådana där bantningspiller eller vad det är, som ger en mättnadskänsla? Skulle ju vara kanon.

Jaja, nu kommer lite bilder från gårdagen. ;)


My love! <3



Köpte med mig munkar till syster och systerbarnen. Jag åt faktiskt bara en halv. Smakade inte ens på syrrans hembakade bullar. Dumt. Eller smart? Nu efteråt ångrar jag nästan att jag tog med munkarna dit, skulle behållt åtminstone en hemma. ;) Hihi (a'



Ehhh...... ORginalet var så grått och tråkigt, men det här blev ju inte nå bättre det heller. Förbaskat! 



Åkte med syrran till Klackbergsbacken och stod och "volontärade" i kiosken. En miljon små barn som kom och köpte godis hela tiden. Dagskassan uppgick till typ 2000 kr. HELT galet! Då var det nästan baaara godis, dricka och toast som handlats.




Man ville ju dock åka skidor istället, hade vart underbart. MEn jag får vänta ett tag till. Om tre veckor ska vi till Romme är det sagt. Håller tummarna på sådant här underbart väder då också!


Lagom kallt i solen. EEller här hade iufs solen gått ner bakom "berget". Var nollgradigt mot väggen när solen låg på.



Systeryster! <3



En lite mysig "timmer" stuga. Här satt man alltid förut. Många år sen nu. SHIT vad man är gammal nu alltså. Var halva livet sen jag satt här senast. Tur att man åtminstone blir snyggare med åren ( igen. Var skitsöt när jag var liten, fram tills 5års åldern då mamma lät klippa av mig mitt rump-långa hår! :O ).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0