Sömnig soff-update



Huhu, jag har målat naglarna hela dagen (känns det som). Lekte lite, men nästa gång tänker jag go ännu mer crazy. Det som fått mig att inte målat på ett bra tag är nog ganska enkelt att lista ut, det tar TUSEN år för skiten att torka, så man hinner förstöra allt innan det torkat....
Tog i alla fall lite kort, men ooooorkar verkligen inte lägga upp det nu, haha.

Nu är det chill i soffan en stund till innan vi förflyttar oss till sängen. Varit en riktig soff-liggar helg. M är sjuk/mega hostig, då blir det så... Nästa helg tar vi igen det dock, PARTY! Galet vad sugen jag börjar bli. Inte partat riktigt sen... hmm.. juldagen. Eller okej, Kick-offen också... Men inte vart UT sen juldagen.

Jag tänkte stänga ner datan nu, men jag återkommer imorgon - med bilder.


Godnatt!




Changes, It scares me, but It's for the best. ....Or?!....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0