Sminkrum - En tjejs bästa vän?


Sådär ja. Städning och matintag - Check! Älskling kom hem och dammsög samt hängde tvätt och torkade golv. Då kunde jag hoppa in i köket och laga mat (steka kött, GUU så jobbigt..).

Jag har småstädat hela dagen, så nu känns det bannemig riktigt bra! Speciellt att jag ÄNTLIGEN tagit tag och städat mitt lilla sminkbord.


...Heh, jag vet att det kanske ser lite smått kaosartart ut. Like a mess.

MEN, det är det inte. Det finns en struktur bakom detta upplägg...


Nu är det glasklart för er, va? :D



Nä, nu ska jag vila en stund till - sen drar jag och M till gymmet och köttar lite!
Sen blir det faktiskt en sväng till solariumet. MMHMM! Sköönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0