Smink från E.l.f.

smoothie-mix
Frukooost! Fast nä.. blev mellanmål/lunch istället.


English breakfast blev det! Duktiga älsklingen som lagade.



WOHO! Igår hämtade jag ut mitt paket från England (passande!). Var bara en veckas leverans denna gång, tror jag. Kollade inte posten på flera dagar.


Blev ett lite mer välfyllt paket denna gång.



Från det billiga märket.



Var bara tvungen att beställa dem här!


Från mineralsmink-serien.



Tillsist, från Studio-märket.



Nu ska det testas lite!
Måste fixa mig sen hoppa i bilen mot Uppsala för en sväng på stan med lillsyrran. Hon ska få en julklapp/födelsedagspresent av mig. Dvs en shoppingrunda där jag betalar. Sååå skönt att ha en inkomst, äntligen!


Ha en bra dag, jag återkommer om produkt-recensioner.

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0