Obehagligt och irriterande

Ouuuhh.... Push the *unlike* button!

Jag är så gråtmild idag. Obehagligt och irriterande.

Jag är ju annars på bra humör. Börjar bli ljusare ute och man känner att livet börjar få tillbaka sin mening.
Jag har sådan GRYM träningsvärk i magen, så man vet att man gjorde något i tisdags på gymmet. För - ja just det - jag har börjat gymma! Den här gången BLIR det beach 2011. Så är det bara! Fasiken, man bara snackar men sen rinner det ut i sanden. Nu har jag ju jobb och pengar, så nu har jag inga undanflykter. (Tyvärr! - Eller?) Så nu är det bara att köra hårt! Att man vaknar varje gång man ska vända sig på natten är dock lite drygt. Men det går över, och så har man den kropp man vill ha istället. AAAWESOOOME!


Näääpp, tillbaka till arbetet. Får slappa till mig i ansiktet lite så jag vaknar till någon gång bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0