Nyrenoverat vardagsrum!



FÖRRESTEN! Jag har ju inte lagt upp någon bild på vardagsrummet. Har kanske inte ens lagt upp bilder från renoveringen? Äh, här kommer bilder av ett "färdigt" resultat i alla fall.


Style by Lindblaa - For sure!



Nylagt golv, och torkning av städdamm pågår. ÄNTLIGEN kunde man göra rent. Sånt här damm som ni ser här på bilden, låg över hela golvet i köket och i hela hallen också. FY bubblan alltså. Men ack så fint det blev! M är så duktig!



Ny tapet och ny soffa. Och helt underbara rosa detaljer! Samt mitt underbara hjärta som jag fick från syrran i julklapp för något år sedan, den har sin plats den! <3  :)



Ett utslitet IKEA-bord fick täckas med en duk och en tidigare dold lampa fick ta plats och lysa upp detta annars så tomma och mörka hörn. Detta är bara en tillfällig lösning. Vi har inte införskaffat det sista vi vill ha. Säkerligen av ren lathet, eller för att man för en gångs skull ville göra annat när nya pengar rullade in. Jag gissar på det sistnämnda!..



Nya soffaaaan. Lovely!!! Dock fastnar ju en miljon damm och hårstrån från min kalufs i den, mer svårstädad, men det är det värt! Så skön!



Så, nu ska jag fortsätta städa lite i denna stökiga lägenhet, ingen ordning alls på mig.


Ps. Fast egentligen är det det. Bara det att jag tycker det är så jobbigt, för när jag väl börjar städa eller diska eller vad det än är - så är jag FÖR noggrann. Så orkar bara göra hälften (när det gäller städning iallafall) sen lägger jag ner. OCh då har jag dragit fram en massa skit för att "storstäda", så då är det stökigare än innan. Och då blir det nästan ännu mer kaos när man slänger in allting där det får plats igen! :D Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0