Kallt, lugnt och skönt - Helt enkelt!


Godmorgon darlings!

Det är kallt som fan. Det var tomt som fan. Jag var nästan först. Men en av de nya tjejerna var också nedanför när jag kom. Lyckades gå in i ett byggområde så fick gå en extra lång jävla vända innan jag kom ner till jobbet, haha. Skönt! ;)

Sen var vi nästan bara tjejer som kom i tid. Så tyst och lugnt idag. Men det blir nog ändring på det, hoppas vi! Finns ingen plats till att sakta ner nu heller. Full fart. Full fart mot våren! Full fart mot alla roliga saker jag ska göra det här året. Pengar <3
                                                    


Fick faktiskt till och med tillåtelse att ha en mjukstart med Aftonbladet och så vidare nu på morgonen. Så det utnyttjar vi till max! :D


Ha en härligt uppfriskande dag allesammans, så hörs vi senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0