Djupa funderingar..... och äggmacka


Godmorgon darlings!

Jag sitter här i köket för mig själv och myser i min härliga rosa/vita morgonrock och äter äggmacka till frulle. Idag tag jag mig för att ta datan till sällskap. Underbara laptop! <3



Jag funderar en hel del på hur jag kan bli bättre på att blogga. Att MMS blogga är kul, hade varit ännu roligare om min kamera i telefonen varit bättre. Och så blir jag sådär dumsnål, man betalar ju sin operatörs MMS-taxa... fast min bara är  på 0,79 kr?!?! MEEEN, det är faktiskt inte så roligt att betala telefonräkningar. Så känns bättre när dom nästan bara är på den fasta kostnaden jag har. (a)  ...E-he..

Sen avskyr jag att inte få någon respons. Jag vet att jag inte kan kräva för mycket. Men iblaaaaand skulle det sitta fint med en kommentar eller två. Om man endå känner för att kommentera, eller har ett tycke om en bild eller ett inlägg. Varför inte skriva ner den? Jag blir skit glad! :D


Nej, åter till frukosten nu. Här kan jag inte sitta och gnälla.


Have yourself a lovely day! (läs med brittisk accent)

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Malin Åstrand

finfin blogg!

hoppas du har det bra. :)

2011-02-02 @ 10:10:49
Postat av: Lindblå

Svar: HAha, Taack Söt-malin! Underbart intiativ. Mer sådant åt folket. :)

2011-02-04 @ 18:06:33
URL: http://lindblaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0