Tvådagars och sena kvällar, nu får det räcka!

Guuud, jag är så tröööött!!! :tired:

Ska inte gå i nåågon butik mer under hela april, mer än matbutiker. Det är ett som är säkert! Har på två dagar lyckats shoppa upp 2000 kr på massa småskit typ. Dock har jag och älskling nu ÄNTLIGEN en varsin egen resväska! Det var på TIDEN! Så mycket som vi rest/reser men bara lånat och alltid haft problem med vilka väskor vi ska ha osv. Haha. Så det var skönt. Köpte en svart till Matte och en lila med rosa detaljer till mig :D Awesome.


Nu ska jag äta en bulle, sen ska jag fortsätta ligga i soffan och mysa. :rolleyes:    Två dagar i Västerås samt sena kvällar tar kol på en!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0