När är det okej att hugga in på påskgodiset?


Sitter just nu i den här myströjan som är min souvenir från Berlin och myser i soffan! Hihi


Godmorgon där ute i stugorna!

Regnar det hos er också? Eller ja, det regnar inte riktigt här men det är plusgrader och blött i alla fall. Vilket jag mycket hellre vaknar upp till när det är den 2a april än snötäckta gator, tak och gräsmattor. Så tummen upp på den!

Perfekt väder för att gå och sola också. Och idag tar jag mig nog till gymmet dessutom. Varken solningen eller gymningen blev ju av i.. hmm.. torsdags? Gick och skulle sola, men växlingsapparaten var väl inte påfylld, så den tog inte emot min hundring :( Då var det bara att vända på klacken och gå hem igen.

Men idag ska jag nog passa på och göra både ock när jag ändå inte har annat planerat. Sen kan man ligga och mumsa på påskgodis (ja, redan..!) med ett mer gott samvete.


Fast... ehm... jag tänkte ta några mumsbitar ur påsen redan nu. SSsschhh!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0