Mobilbloggar - Slänger in en eftermiddags ...

2011-04-08_15_33 (MMS)

Mobilbloggar - Slänger in en eftermiddags update från en liiiite liiite uppklädd Carro idag. Kommer säkert bli tradition, haha. ;) Har haft "möte"/introduktion heeela dagen. Väldigt slappt och skönt iaf. Har bara försökt dra ut på allting för o få dagen att gå. På måndag börjar allvaret och från och med idag har jag en anställning på axlarna igen. De ni ;) Så alla mina "högt" flygande planer läggs på hyllan ett tag. Så nu tar jag mig an detta istället. Är alltså med i ett projekt, och har därför setat/kommer sitta under upplärning fram till 2 maj då det avtalet kör igång. Så - nu vet ni!! - ..vad det är jag donat med (så mycket som ni behöver veta i alla fall) sen jag kom hem från Berlin. Detta kommer vara en stor del av mitt liv. Som har en väldigt viktig del av mitt liv. Det här som kommer göra att jag i framtiden kan göra massor som jag vill göra i livet! Nu ska jag återgå till det jag gjorde (vilket är ingenting! :D ). Snart fredagsmöte sen äntligen hem! Ikväll äre vin-kväll! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0