Jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska säga, hur jag ska agera



.......Jag är verkligen i söndags-mode! Har lyckats starta en tvättmaskin för snart en timme sen, och satt på mig kläder. GRYMT duktigt! ;)

Nu är det Off the map repris på TV också, vilket jag tycker är spännande. Så kan inte riktigt ta mig för att stänga av och sätta på Wii istället... men ska göra det snart! Så jag får röra lite på mig :D Speciellt nu när jag har käkat bananasplit/marängsviss, haha. (A)





Jag känner mig lite extra kär i M idag också, av någon anledning, han är riktigt mysig och helt underbar! Pratar massor om resor och så. Vilket är det vi håller närmast hjärtat båda två. Vårat lilla hjärtebarn - utlandssemester!


Ohoj, nu är reklamen slut och Off the map börjar igen. Hörs senare you guys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0